.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعداد پیامک های ارسالی طی 15 روز

معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: از 28 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین ماه جاری، بیش از 4 میلیارد و 500 میلیون پیامک از سوی مشترکان موبایل ارسال شده است. 

حسن رضوانی با تاکید بر اینکه مشترکان هریک از اپراتورهای اول و دوم بیش از دو میلیارد و 200 میلیون پیامک را در طول 15 روز ابتدای سال نو ارسال کرده اند، اظهارداشت: در طول ایام نوروز در حوزه های مختلف ارتباطی، فناوری و رادیویی، نظارت گسترده ای از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعمال شده است.
وی با اشاره به شیوه های نظارتی اعمال شده در این مدت، تصریح کرد: از نخستین روز سال جدید تاکنون کارشناسان رگولاتوری از طریق مراکز مانیتورینگ مناطق هفت گانه، نظارت گسترده ای را روی کیفیت سرویس هایی که از سوی اپراتورهای فعال در حوزه ICT ارائه می شود، اعمال کرده اند. همچنین نظارت از طریق سیستم های سیار در سطح شهرها و جاده های کشور و همچنین استفاده از سیستم های برخط (online) از دیگر شیوه های نظارتی اعمال شده از سوی این سازمان در نوروز 90 است.

رضوانی کیفیت سرویس های ارائه شده از سوی اپراتورهای مخابراتی و ارائه دهندگان سرویس های فناوری اطلاعات در سطح کشور را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به نظارت های مستمر انجام شده، در طول ایام نوروز 90 ، هیچ شکایتی در مورد سرویس های ارائه شده از سوی شرکت های PAP و SAP مطرح نشده است.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در خصوص اقدامات صورت گرفته از سوی اپراتورهای موبایل نیز تأکید کرد: بر اساس گزارش های موجود، عملکرد اپراتورها نشان می دهد که اقدام های توسعه ای برای ارائه خدمات با کیفیت مطلوب از سوی اپراتورها انجام شده است.

به گفته وی به غیر از آنکه در برخی استان ها به دلیل ترافیک جمعیتی بسیار بالا، کیفیت ارائه خدمات در برخی نقاط در سطح مطلوب قرار نداشته به نظر می رسد اپراتورهای تلفن همراه توانسته اند نمره قبولی را در نوروز امسال کسب کنند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.